7 תשובות
לא, זה נמוך
לדעתי את יכולה לדרוש יותר
חבר שלי פעם עבד במשהו כזה אמר שזה לא שווה בטח לא בשביל 28
זה מינימום
נמוך
סדרנית זאת עבודה קשה
התחברות ל