22 תשובות
שואל השאלה:
*בחבורה
אנונימי
שבאסה להן אין לך מה לעשות עם זה
יש הרבה בנות וגם שתדע שהרוב הולכות על אופי וגם אם אתה בנוי טוב והגובה לא מונע ממך להרגיש ולהתנהג כמו גבר אז זה הכי מושך
שואל השאלה:
איך באסה להן יתכן ואפסיד בחורה בשבילו סתם על כלום
אנונימי
יש בנות שיעדיפו אותו בדיוק כמו שיש בנות שלא יעדיפו אותו. גובה זה לא הדבר היחיד שאכפת לנו ממנו, כן?
שואל השאלה:
אני יודע שאם הייתי בגובה שלו או אפילו יותר גבוה ממנו אז כולן היו מעדיפות אותי
אנונימי
פשוט תפצה את זה עם כל דבר אחר
זה תלוי בין כמה אתה אבל גם הגודל של שמשון עוזר אם אתה נמוך
תהיה ממש טוב במשהו
תקבל סטטוס וכבוד דרך זה
תראה כמה טוב שאתה יכול
וזו לא אמורה להיות בעיה
אולי הן לא מעדיפות אותך כי אתה חי בסרט
נשמע שיש לך איזה משו עם הבחור
תאמין לי ברגע שתפסיק להשוות את עצמך יהיה לך הרבה יותר טוב עם עצמך
שואל השאלה:
הפנים שלי באמת הרבה יותר טובות ממנו הגוף שלי גם יותר בנוי הבעיה שאני איזה 180 קצת פחות והוא ממש גבוה
אנונימי
שואל השאלה:
סתם קצת פעם היו משחקי אגו אבל ממזמן נצחתי אותו אפילו מישהו הודה שהוא קינא בי
אנונימי
שואל השאלה:
ואני כותבצאת זה נטו כי אני חושש להפסיד בחורה רק בגלל הגובה
אנונימי
אחי 1.80 וקצת זה מדהים
אני 1.70 ביום טוב ובכל זאת הצליח לי עם בנות ואני בזוגיות עם מישהי גבוהה ממני
מה. אתה לא נמוך ישרוט זה גובה מצוין
אתה פשוט אובססיבי ללשאול את זה בקטע מעצבן
שואל השאלה:
אמרתי קצת פחות מ180
אנונימי
בסוף החסרונות הם אלה שעוזרים להגיע לנשים ואנשים יותר איכותיים
לא הבנתי אתה מחפש את כל הנשים בעולם?
אנונימי
שואל השאלה:
אני רוצה שיתרשמו ממני יותר מאשר ממנו
אנונימי
שואל השאלה:
בחבורה אני מנצח ןלדעתי גם בפידבקים על המראה אבל בקרב ראש בראש על בחורה עדיין לא היה
אנונימי
זה אולי רושם ראשוני אבל מה שבא אחרי גם גובה לא יכול להציל רק האופי והנשמה של הבן אדם
אנונימי
שואל השאלה:
לא הבנתי אז אני או הוא בעצם?
אנונימי
אני לא הייתי מעדיפה מישהו בגלל גובה,לא יודעת מי אמא לך את זה
אחי זה רק גובה תאמין לי שזה יסתדר הנה אצלי הייתי תקוע כמה שנים על .179.5 והייתי שמן מאוד מעל הגובה אפילו והרופאה שלי אמרה לי אתה יותר לא תגבה זהו לא האמנתי לה התחלתי להרזות ממש רזיתי קיצוני ועשיתי שינוי גוף מטורף וכבר מזמן עברתי את גיל 21 ואחרי גיל 21 אולי באמצע של גיל 21 התחלתי לגבוה אחרי שירדתי במשקל והיום אני מגיע ל 185 כמעט מה שכן תעשה תרגילי מתיחות שיעזרו לגב והכל בסדר מי שמסתכל על גובה יש לו בעיה באמת זה מה שחסר בגבר או בן אדם בכללי הגובה? איפה האופי והלב?
התחברות ל