12 תשובות
עבודה
לעבוד
שואל השאלה:
אבל זה לא מה שיעשה אותי מיליונר להרוויח 35 בשעה
אנונימי
תעשה מלא משמרות^
אז תמכור תמונות של כפות רגליים
אתה בן 17 אתה יכול להתחיל לסחור במניות או משהו דומה אבל עד שאתה לא תגמור צבא וזה אתה לא יכול ללכת לעבודה רצינית אלא אם כן אתה תהיה המעסיק
אני הייתי באותה סירה, רק שהחלק החשוב זה להתחיל ללמןד איך להשקיע, לנעל כסף נכון, בהתחלה צריך לשאול את עצמך איך כסף פועל, איך מיסים עןבדיפ ופשוט תחקור הכל, ככל שיהיה לך יותר ידע יהיה לך יותר כוח מה לעשות עם הכסף שלך ואיך להכפיל ולשלש אותו. אדם עשיר הוא אחד שיודע את "משחק הכסף" משחק הכסף זה כאילו תיאןר שכסף הןא ממש בעל חוקיות וידע ופשוט צריך לדעת איך לשלוט בכל הסקליס
שואל השאלה:
^ אחי אז מה עשית? במה אתה עובד?
אנונימי
אחי זה לא עבןדה, אתה לא תתשער ואף אדם בעולם לא באמת מתעשר מסתם עבודה של תואר ומשהו לימןדי. אם אתה רוצה להתעשר אתה צריך לדעת איך כסף בא ולאן לשים אותו. ככה אנשים מכפילים את הכסף כל יום ויום. אם אתה סתם עובד 30 שח לשעה אתה בעצם מחליף את הזמן שלך בכסף, והזמן זה האמצעי הכי יקר. אנשים עשירים מחליפים ערך בכסף ולא זמן. הם עןבדיפ מינימום שעות ומקבלים כפול משכירים. אתה צריך לחקור אחי איך אפשר להשיג כסף בימינו, עולם דיגטלי
תתחיל בלהשקיע בעצמך, תרכוש ידע .תקרא את הספר אבא עשיר אבא עני . תקח קורסים במחשבים, שוק ההון , קריפטו, דברים שמעניינים אותך (יש באינטרנט גם) .
אתה עוד צעיר ,אם תתחיל מעכשיו להתמיד להתעניין ולחקור כל מה שזז אתה עוד תפתיע :)

חשוב שתזכור טוב "אֹהֵב כֶּסֶף לֹא יִשְׂבַּע כֶּסֶף" ככה שהרבה מאוד כסף זה גם קללה "עושר שמור לבעליו לרעתו"

"איזהו עשיר השמח בחלקו"

המון בהצלחה אחי מחשבות טובות :)
כפרה עליך כמוך כל המדינה חחח
בתור התחלה צריך להתחיל לעבוד במה שיש, לראות מה אתה אוהב, ללמוד את הנושא הזה ולהתחיל להשקיע בו
שואל השאלה:
חחח כנראה הגעתי לגיל של המודעות אתה יודע העולם האמיתי אני לפני צבא וזה
אנונימי
זה מהמם שכבר מגיל כזה אתה חושב על זה ושזה חשוב לך
תעשיר את הידע ותתחיל להשקיע בעתיד שלך ואני מאמינה שתצליח להגשים כל מה שתרצה.
בהצלחה
באותו הנושא: