התחברות
הרשמה
אני רוצה להתאהב ולהיות נאהב, זה הדבר היחיד שחסר לי.
2 בנובמבר 2025, 22:58
התאהבות
3 תשובות
זה רצון מאוד אנושי מאוד בסיסי. להיות נאהב
אנונימית
מובן
ה
המקסימה בנשים
וואו כל כךך
א
אני מישהי אנונימית
באותו הנושא:
ממה נובע הצורך האנושי להתאהב ולהיות נאהבים?
הייתם לוקחים כדור שיגרום לכם להתאהב מיידית בלי שיפוטיות ולהרגיש נאהבים?
דפאק אני גורמת לבנות להתאהב בי ולהיות אובססיביות אלי
היא לא רוצה אותי, אני רוצה להתאהב במישהי ואחרת ולהיות בזוגיות שהיא תראה מה היא הפסידה.
הייתם מסוגלים להתאהב במישהי עם אספרגר?:(ולהיות איתה בקשר זוגי?
אם סבא רבא שלי וסבתא שלו אחים, זה נורמלי להתאהב בו ולהיות ביחד?
מה הכי כיף , להתאהב או להיות נאהב?
מה אתם מעדיפים 1.לאהוב ולא להיות נאהבים או 2. להיות נאהבים ולא מסוגלים להתאהב בחזרה?
הכרתם פה בסטיפס מישהו/י מכאן ויצא לכם להתאהב ולהיות זוג?
אני היחידה שרוצה להתאהב במישהו ולהיות איתו שיהיה סוג של סיפור אהבה בחיים שלי?
נערים בגיל 15 יכולים להתאהב ולהיות בזוגיות?