8 תשובות
הם ילדי סנטר , זה לא באמת נכס
תקחי קצת זמן להתמקד בעצמך ולשפר את עצמך
תקחי זמן לעצמך ותמצאי חברים חדשים
שואל השאלה:
הבעיה שאין לי חיים ואין לי חברים בכלל בכלל ברמה שהם היו החיים היחידים שלי
אז תכירי אני בטוחה שתמצאי חברים יותר טובים
שואל השאלה:
כן הבעיה היחידה שאני ילדת סנטר שאף אחד לא אוהבב
אני תמיד יאהב אותך גם אם אנחנו לא מכירות וזה נשמע פתטי אני בטוחה שכולם אוהבים אותך ואם תצטרכי משהו אני תמיד פה בשבילך❤
אני אוהבת אותך!
מי שופט אנשים רק בגלל שהם סנטר, סתם ככה.
תדברי איתי בפרטי, אנחנו נהיה חברות טובות!
ובקשר לילדים ה**** האלה, אני בטוחה שהם בכלל לא חברים אמיתיים ובכלל לא נאמנים לאף אחד. את תראי שעוד מעט הם יזרקו ילד אחר ילד עד שלא ישאר להם חברים בכלל ואז הם יתכננו אלייך בחזרה.

ואגב אני גם אוהבת להיות בסנטר, בברוריה ובממותה אין על החנויות האלה!