5 תשובות
לבקש עזרה ולהתעלם מאותם אנשים ושמועות שיימינג הוא רק רוח
תאכל איזה מנה חמה זה חמים ומנחם
וכמובן גם שמומלץ לנתק קשר מכל אותם אנשים או אפילו לעבור מיקום מגורים אם אפשרי
שואל השאלה:
אני לא גר איתם או באותה מסגרת איתם
אני הייתי נוסע בכוונה לעיר אחרת כל פעם כדי לראות אותם
הם היו החברים שהייתי רואה על בסיס שבועי
אנונימי
אם כך לדעתי זה זמן טוב להפסיק
תכיר אנשים חדשים ויותר טובים
שואל השאלה:
אני לא יודע איפה בכנות
אנונימי
התחברות ל