34 תשובות
מאיפה לנו לדעת
סתם הזוים
אולי תמיד הסתכלו כי את יפה ורק עכשיו את יכולה לראות אתזה כי ישלך משקפיים
שואל השאלה:
^ אני לא עיוורת
^ אני לא עיוורת
אנונימית
קח*
מאיה קליפה
תמיד הסתכלו כי את מהממת ובגלל שיש לך עכשיו משקפיים הם יכולים לראות את זה
אולי זה היה לך ממש יפה? או שאולי רק דמיינת את זה?
תלוי איך המשקפיים נראים עלייך כמובן.
תראי יש בחורים שאוהבים את ה"ספרנית הסקסית"
תראי יש בחורים שאוהבים את ה"ספרנית הסקסית"
אנונימי
אם הם מכירים אותך כנראה שהם לא רגילים לזה
אם הם לא אז סתם הזוים
אם הם לא אז סתם הזוים
כי בטח נבהלו מהמשקפיים שלך
אם זה אנשים שמכירים אותך כנראה פשוט הסתכלו כי ראו שמשהו שונה וניסו להבין מה
או שסתם כי זה חדש
או שפשוט תמיד הסתכלו עלייך ובגלל שהמשקפיים חדשות ואת אולי קצת חסרת ביטחון לגביהם עדיין אז את שמה לב יותר כשאנשים מסתכלים עלייך
או שסתם כי זה חדש
או שפשוט תמיד הסתכלו עלייך ובגלל שהמשקפיים חדשות ואת אולי קצת חסרת ביטחון לגביהם עדיין אז את שמה לב יותר כשאנשים מסתכלים עלייך
כי משקפיים זה יפה
כי משהו בך השתנה?
אנונימית
או שזה יפה או שזה מכוער
מה עוד אנחנו יכולים להגיד לך? לא כזה קשה להבין לבד
מה עוד אנחנו יכולים להגיד לך? לא כזה קשה להבין לבד
שתי אפשרויות או שאת ממש יפה איתן וזה ממש מחמיא לך או שזה זוועה והם ריחמו עלייך, כנראה אפשרות ראשונה:)
תמיד שיש משהו חדש מרגישים שכולם מסתכלים עליך
חחח מה הכוונה
אנשים שאת מכירה?
או סתם אנשים?
בטוחה שזה עלייך וזה בגלל המשקפיים כי אם אנשים אחרים כנראה זה לא קשור לזה
אנשים שאת מכירה?
או סתם אנשים?
בטוחה שזה עלייך וזה בגלל המשקפיים כי אם אנשים אחרים כנראה זה לא קשור לזה
אנונימי
נראה לי שהיא התכוונה לאלה שהיא מכירה ולאה שהיא לא מכירה
אם זה בבית ספר כי כניראה זה משהו חדש בשבילם הם ראו אותך פעם ראשונה עם משקפיים זה לוקח זמן עד שהם יתרגלו
כי את נדירה
כנראה שתמיד הסתכלו עלייך אבל לא ראית את זה טוב כי היית בלי משקפיים... או שהם ממש מחמיאות לך
סתם מוזרים
או שהם לא רגילים שיש לך משקפיים
או שהם לא רגילים שיש לך משקפיים
כי הם גרמנים
סתם סתם
זה עשה אותך יפה
סתם סתם
זה עשה אותך יפה
אנונימי
אולי את דומה למיה קאליפה עם משקפיים
אנונימית
גם לי זה קרה זה יעבור
אולי יפים עלייך או שאת סוף סוף יכולה לראות על מה הם מסתכלים, קשה להגיד.
אולי זה מוסיף ליופי שלך ..
או שזה יפה או שזה מכוער או שסתם דמיינת
בטח זה יושב עלייך מדהייםם.
יכול להיות שהם מכירים אותך והופתעו לראות אותך עם משקפיים?
או שבגלל שיש לך משקפיים את הצלחת לראות את המבטים שבלי משקפיים לא ראית
(שני המקרים קרו לי)
או שבגלל שיש לך משקפיים את הצלחת לראות את המבטים שבלי משקפיים לא ראית
(שני המקרים קרו לי)
מיה קאליפה
אולי לא רגילים לראות אותך ככה לא יודעת אהל תתעלמי
כי זה הופך אןתך ליפה רצח זה לא שכת לא אבל כן
באותו הנושא: