6 תשובות
הם סתם מגזימים נו באמת
מה כזה רע פה
מה כזה רע פה
את לא חייבת להקשיב להם.. ._.
בעיניי זה לא המקום להכיר בו חברים
אבל לברוח מפה זה קיצוני
אבל לברוח מפה זה קיצוני
שואל השאלה:
^שאלתי לא מאנונימיות ח ח ח ח
^שאלתי לא מאנונימיות ח ח ח ח
אנונימית
אחותי ניסיתי גם להכיר פה כי גם קצת חסר לי חיי חברה ,אבל רק גברים פנו אליי בחברים לעט
,דיברתי פה עם איזה 5 ותאמיני לי לא רוצה להכליל אבל כל אלה שדיברתי איתם מוזרים ,ונואשים לתשומת לב של כל אישה גם אם אין להם מושג איך אני נראית שנייה במציאות ,להכיר אותי את האופי ,משהו
ושלא תביני לא נכון אני בעד להכיר ידידים פה ואנשים אבל לא יודעת כאן זה קשה וגם בזמן האחרון האתר קצת נטוש אז קשנ למצוא עם מי לדבר
,דיברתי פה עם איזה 5 ותאמיני לי לא רוצה להכליל אבל כל אלה שדיברתי איתם מוזרים ,ונואשים לתשומת לב של כל אישה גם אם אין להם מושג איך אני נראית שנייה במציאות ,להכיר אותי את האופי ,משהו
ושלא תביני לא נכון אני בעד להכיר ידידים פה ואנשים אבל לא יודעת כאן זה קשה וגם בזמן האחרון האתר קצת נטוש אז קשנ למצוא עם מי לדבר
אנונימית
שואל השאלה:
^כע גם לי
פשוט כאילו כן פניתי לאנשים כזה וזה אבל פשוט לא היו לנו אותם וייבים ולא המשכנו לדבר אחרי פעם אחת
ובאלי לפתח ממש חברות כאילו ולא רק שיחה של פעם אחת ולהתקדם וזה
אבל לא יצא לי לדבר עם בנים כאן ח ח ח ח
וכן זכרתי אותו יותר פעיל
^כע גם לי
פשוט כאילו כן פניתי לאנשים כזה וזה אבל פשוט לא היו לנו אותם וייבים ולא המשכנו לדבר אחרי פעם אחת
ובאלי לפתח ממש חברות כאילו ולא רק שיחה של פעם אחת ולהתקדם וזה
אבל לא יצא לי לדבר עם בנים כאן ח ח ח ח
וכן זכרתי אותו יותר פעיל
אנונימית
באותו הנושא: