4 תשובות
למשפחה שלך יהיה אכפת למי שעזרת בדרך בין אם שמת לב לכך או לא יהיה אכפת ולאנשים שאת הולכת לאהוב בעתיד והולכים לאהוב אותך יהיה אכפת ליקום אכפת את חלק מפאזל את חשובה תדברי עם משפחתך תעלו רעיונות מה כן אפשר לעשות
אולי עכשיו אין לך הרבה חברים טובים, אבל את יכולה ללכת לעוד תנועות נוער או למקומות שבהם תפגשי אנשים בגילך, ואת תמצאי חברות חדשות שיעריכו אותך ויאהבו אותך, זה שכרגע אין לך הרבה חברות טובות לא אומר שאת צריכה לוותר על הכל, את תמצאי חברים חדשים בעתיד!
שואל השאלה:
נמאס לי לחכות לעתיד אבל
אנונימית
גם אני הייתי ככה שנה שעברה והיו לי חברים גרועים, ועכשיו אני הצטרפתי לתנועת נוער ומצאתי שם הרבה חברים טובים, זה תמיד שווה לחכות לעתיד כי תמיד ישתפר!
התחברות ל