6 תשובות
זה ממש לא מוזר, אני גם ככה בחלק תקופות
אם באלך לדבר אני פה
תנסי לסדר את החיים לקום מוקדם להכין לך ארוחת בוקר כיפית להצטלם בשמש של בוקר לצאת סיבוב ריצה
ומה זה נותן לך?את לא תוכלי לקום בערב כל החיים,תתחילי לעבוד על עצמך ולשפר את החיים שלך.
זה לא גורם לך לבכות או לדיכאון או אפילו בדידות?
לא אל תכנסי ללופ הזה, את נשמעת מדוכדכת קצת, הכל טוב?
אל תיכנסי למוד של דיכאון זה לא יעזור פשוט תתחילי לסדר לך את החיים לעשות סדר יום,רשימות של מה שיש לך לעשות במשך השבוע ואז תראי שבבוקר יש לך סיבה לקום כי את יודעת שיש לך מטרות ודברים לעשות ולהגשים
באותו הנושא: