18 תשובות
אתה כולה בן 15 אל תהיה לחוץ בגלל חברים שלך
זה נשמע שעוברת עלייך תקופה לא קלה ואני מבינה אותך זו באמת תקופה קשה
ותאמת אין לי כל כך מה להגיד אבל אם הייתי במצב שלך הייתי יוצאת מהתוכנית סייבר הזו אם היא תופסת לי כל כך הרבה זמן מהחיים
ותאמת אין לי כל כך מה להגיד אבל אם הייתי במצב שלך הייתי יוצאת מהתוכנית סייבר הזו אם היא תופסת לי כל כך הרבה זמן מהחיים
תסבוך
אה ואתה בן 15 אל תמהר תהנה קצת
שואל השאלה:
אבל התכנית סייבר הזאת סוללת לי דרך בצבא ובחיים ואני כן רוצה לתכנת אבל פשוט נמאס לי מהכל ואני יודע שהמצב לא בסגר אצלי טוב אבל אני זה לא קורה הסגר לא נגמר אני לבד כל היום רק פוגש עם ההורים וגם איתם אני בקושי מתראה
אבל התכנית סייבר הזאת סוללת לי דרך בצבא ובחיים ואני כן רוצה לתכנת אבל פשוט נמאס לי מהכל ואני יודע שהמצב לא בסגר אצלי טוב אבל אני זה לא קורה הסגר לא נגמר אני לבד כל היום רק פוגש עם ההורים וגם איתם אני בקושי מתראה
אנונימי
אם התכנית סייבר הזאת באמת מעניינת אותך תשקיע , אם לא אז תרפרף ותשקיע את הזמן לדברים אחרים , אגב אתה רק בן 15 אל תמהר לא צריך להיות מושפע מהסביבה :)
איזה מפונקים ילדים היום
תראה על מה אתה בוכה זה לא מביך אותך ??
תתמודד תהיה גבר
תראה על מה אתה בוכה זה לא מביך אותך ??
תתמודד תהיה גבר
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה תהיה גבר סתמי תפה אני עשיתי אתמול ריצה של שעה וחצי במבול בבוץ עם בגדים קצרים
מה זה תהיה גבר סתמי תפה אני עשיתי אתמול ריצה של שעה וחצי במבול בבוץ עם בגדים קצרים
אנונימי
חחחחח אוי אוי אוי נרטבת?? מסכן
ממש רחמים עליך
ממש רחמים עליך
אנונימית
זה שחברים שלך עשו את מה שעשו זה לא אומר שגם את צריך
ואתה חייב לפחות שעה ביום שאתה לא בסייבר תיפגש בשעה הזאת עם חברים ואחר כך תחזור ללמוד
ואתה חייב לפחות שעה ביום שאתה לא בסייבר תיפגש בשעה הזאת עם חברים ואחר כך תחזור ללמוד
שואל השאלה:
תקשיבי לי טוב אנונימית את בטח ילדה צאחלה בת 10 שלא מבינה כלום מהחיים שלה בודדה שתמיד גם תהיה בודדה בגלל שהיא מחפשת גבר שיפרנס אותה ישלם עליה וישרת אותי אז תהני לצפות בסרטונים של אביבית בר זוהר ועופי לי מהשאלה ודרך אגב די קיבלתי היפותרמיה וחשבו לקחת אותי לבית חולים.. אבל קורונה
תקשיבי לי טוב אנונימית את בטח ילדה צאחלה בת 10 שלא מבינה כלום מהחיים שלה בודדה שתמיד גם תהיה בודדה בגלל שהיא מחפשת גבר שיפרנס אותה ישלם עליה וישרת אותי אז תהני לצפות בסרטונים של אביבית בר זוהר ועופי לי מהשאלה ודרך אגב די קיבלתי היפותרמיה וחשבו לקחת אותי לבית חולים.. אבל קורונה
אנונימי
חחח איזה אהבל
אתה כזה אפס מפונק
אתה חושב שאתה כזה קשוח? אתה מפונק. כנראה ההורים פינקו אותך יותר מידי
וזה שאתה אידיוט ויוצא עם באדים קצרים מעניין לי את התחת
ודרך אגב לא אני לא מחפשת גבר שיפרנס אותי אני מחפשת גבר לא ילד מפונק כמוך
אתה כזה אפס מפונק
אתה חושב שאתה כזה קשוח? אתה מפונק. כנראה ההורים פינקו אותך יותר מידי
וזה שאתה אידיוט ויוצא עם באדים קצרים מעניין לי את התחת
ודרך אגב לא אני לא מחפשת גבר שיפרנס אותי אני מחפשת גבר לא ילד מפונק כמוך
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני ילד מפונק סבבה כי נכון שאני בטח כל היום יושב לי במיטה ורואה נטפליקס כמוך, לא אני מתאמן 5 ימים בשבוע ואני מתאמן גם בגשם גם כשחם וגם כשקר ועדיין מצליח להשקיע שעות בתכנית סייבר שלי ואני לא כמוך אשכרה יגיע למקום טוב בחיים, אוניברסיטה, עבודה ולא לק ג'ל
כן אני ילד מפונק סבבה כי נכון שאני בטח כל היום יושב לי במיטה ורואה נטפליקס כמוך, לא אני מתאמן 5 ימים בשבוע ואני מתאמן גם בגשם גם כשחם וגם כשקר ועדיין מצליח להשקיע שעות בתכנית סייבר שלי ואני לא כמוך אשכרה יגיע למקום טוב בחיים, אוניברסיטה, עבודה ולא לק ג'ל
אנונימי
אוי אוי איזה חיים קשים עברת
זה שאתה מתאמן לא אומר שאתה לא מפונק נשמה
אתה ילד שמנת זה הכל
תתאמן עד מחר זה לא קשור לזה
ואתה תהיה בסהכ עוד עובד של איזה ביטוח חיים או מתקן מחשבים כמו רוב המדינה הזאת תעשה לי טובה
אני גם מתאמנת ולא בוכה על זה כמוך יהזוי
זה שאתה מתאמן לא אומר שאתה לא מפונק נשמה
אתה ילד שמנת זה הכל
תתאמן עד מחר זה לא קשור לזה
ואתה תהיה בסהכ עוד עובד של איזה ביטוח חיים או מתקן מחשבים כמו רוב המדינה הזאת תעשה לי טובה
אני גם מתאמנת ולא בוכה על זה כמוך יהזוי
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני בטוח שאני אהיה טכאי מחשבים סבבה אם לא ידעת מגשימים זה תכנית סייבר מאוד נחשבת בישראל ואני אפילו לא צריך לעבור מיונים לגמא או 8200 בגלל שלי כבר מובטח מקום שם ומיונים קבועים לגמא בזמן שאת תעשי סמים ותשתכרי אני אעבור בשביל רפאל בכיתה יא ובזמן שאת תבכי על החיים שלך אני אחיה כמו מלך ואני לא מתבכיין על זה שאני מתאמן אני מראה לך שבשביל החלומות שלי אני עובד ומשקיע לא כמוך שכנראה נולדת עם כפית כסף בפה ובטח האימונים שלך זה חדר כושר פעם בשבוע עם דאדי
כן אני בטוח שאני אהיה טכאי מחשבים סבבה אם לא ידעת מגשימים זה תכנית סייבר מאוד נחשבת בישראל ואני אפילו לא צריך לעבור מיונים לגמא או 8200 בגלל שלי כבר מובטח מקום שם ומיונים קבועים לגמא בזמן שאת תעשי סמים ותשתכרי אני אעבור בשביל רפאל בכיתה יא ובזמן שאת תבכי על החיים שלך אני אחיה כמו מלך ואני לא מתבכיין על זה שאני מתאמן אני מראה לך שבשביל החלומות שלי אני עובד ומשקיע לא כמוך שכנראה נולדת עם כפית כסף בפה ובטח האימונים שלך זה חדר כושר פעם בשבוע עם דאדי
אנונימי
אל תתחייס אליה מי יש היא לא מבינה וזהו
אתה אומר כאילו זה מעניין אותי
ילד חאלס לא עד כדי כך משעמם לי
וזה לא מחייב שאתה תהיה משהו כל אידיוט יכול להיות בתיכון במגמה
אני במגמת רפואה זה לא מחייב שאני יהיה רופאה
ואתה נשמע סתום רצח
לא מספיק שאתה בטח מכוער בגלל זה אין לך חברה והאופי שלך חרא אתה מפונק ובכיין אז אני לא מתפלאה שאין חברים
מקסימום תגור בדירה חדר וחצי עם שותף בדרום תל אביב מעל פיצה זאזא
ילד חאלס לא עד כדי כך משעמם לי
וזה לא מחייב שאתה תהיה משהו כל אידיוט יכול להיות בתיכון במגמה
אני במגמת רפואה זה לא מחייב שאני יהיה רופאה
ואתה נשמע סתום רצח
לא מספיק שאתה בטח מכוער בגלל זה אין לך חברה והאופי שלך חרא אתה מפונק ובכיין אז אני לא מתפלאה שאין חברים
מקסימום תגור בדירה חדר וחצי עם שותף בדרום תל אביב מעל פיצה זאזא
אנונימית
ודרך אגב אני מתאמנת 4 פעמים בשבוע:)
סיימתי את השיחה המטופשת הזאת אתה מוזמן ללכת לבכות בחדר שלך על חייך העלובים
ילד חסר חברים
חברה גם בעוד מאה שנה לא תהיה
סיימתי את השיחה המטופשת הזאת אתה מוזמן ללכת לבכות בחדר שלך על חייך העלובים
ילד חסר חברים
חברה גם בעוד מאה שנה לא תהיה
אנונימית