9 תשובות
לא נורא בכלל הכל טוב
מחזקת את התשובה הראשונה

שתינו יודעות שלא אכלת מספיק היום
קורה,יש גם ימים כאלה.
עכשיו תוסיפי חלבון ועוד ירקות ואז זה יסתדר לך, ומחר פחות מתוקים אם את כל כך מתחרטת אחרי שאת אוכלת אותם.
תשתי הרבה מים ותעשי הליכה של לפחות 5000 צעדים
שואל השאלה:
אכלתי הרבה אבל
אנונימית
שואל השאלה:
מה אפשר לאכול כארוחת ערב ?
אנונימית
את יודעת שלא אכלת הרבה בואי לא נעמיד פנים...
השאלות האלה בסטיפס הן 99% צומי רוב הזמן
שואל השאלה:
זה ממש הרבה מה את רוצה..
אנונימית
התחברות ל