התחברות
הרשמה
אנחנו בקשר אבל רק אני שולחת הודעות רק אני. מה לעשות עם זה כבר?
23 ביוני 2026, 16:05
התחלות
אקסים
2 תשובות
לדבר על זה או להפסיק לשלוח
D
Distance~
אם הקשר חשוב לך, תדברי איתו על זה ותשתפי איך את מרגישה
אם זה לא עוזר, להיפרד.
ה
המלך של עידן האבן
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אנחנו בקשר זוגי ורק אני שולחת הודעות,
אנחנו הקשר בהתחלה הוא היה מחמיא שולח הודעות מלא מתקשר מדבר נפגשנו בחמישי ומאז עונה יבש לא שולח הודעות כמו פעם
לגיטימי שאם אני לא שולחת לחבר שלי הודעות אנחנו לא נדבר
אנחנו בקשר זוגי ,בהתחלה, כל פעם רק אני שולחת לו הודעות בגלל שנפגע ממני בעבר, אבל הוא ישר עונה ומראה נכונות מה זה אומר
אם אני לא שולח הודעות אנחנו לא מדברים, להבין את הרמז ולנתק קשר?
שלחתי הודעה בטעות לאקס שלי , כבר שלוש חודשים אנחנו לא בקשר מה לעשות
אם אני לא שולחת הודעה ראשונה אנחנו לא מדברים..להפסיק לנסות להישאר בקשר?
סיפרתי לקראש (אנחנו בקשר) שאני עצבנית ושולחים לי הודעות בנים שאני לא מכירה
בחורה כל זמן שולחת לי הודעה עכשיו לא בא לי קשר מה לעשות היא חופרת ?
למה האקס שולח הודעות פעם ב למרות שנפרדנו ואנחנו לא בקשר?
אנחנו ביחד כבר כמה שבועות אבל הוא לא שולח הודעות לא בוקר טוב לא לילה טוב רק אני בצהריים שולחת מה קורה, מה לעשות עם זה