6 תשובות
בטח
קודם תנסה לדבר איתה או איתו כדי שהם יבינו מה קורה ואם זה לא עוזר אז כנראה שתנתקו קשר
לא לשלוח הודעה ראשונה. אם הוא ישלח אז תעני ואם הוא לא שולח, הוא הפסיד אותך.
כן
את לא צריכה לרדוף אחרי אנשים שלא רוצים את זה
את לא צריכה לרדוף אחרי אנשים שלא רוצים את זה
לא לשלוח הודעות תחכי שהוא ישלח ואם לא חפשי אחד טוב יותר
לנסות לדבר על זה ואם המצב לא משתפר אז לנתק קשר.
באותו הנושא: