13 תשובות
כנראה שהוא רוצה את הקשר אבל מנסה לא יותר מידי כדי לא להפגע שוב כני מאמינה שאם הוא לא היה מעוניין לא היה עונה וגם לא ככה מהר יכול להיות שאם הזמן אם תתני לו להרגיש טוב בקשר הוא יפתח יותר
שואל השאלה:
אז להמשיך אני להציע להיפגש לשלוח הודעות?
אנונימית
שואל השאלה:
הוא אמר לי פעם תגרמי לי לסמוך עלייך
אנונימית
אין דרך לגרום. זה ההרגשה שלו . אבל את צריכה להראות לו שאת נכונה ומוכנה להיות איתו בקשר. זה גורם לאנשים לסמוך על אחרים. תאמרי לו שבאמת הוא יכול לסמוך עליך כי את רוצה להתחיל איתו קשר. כנות זה גורם מאוד ידוע לאנשים לסמוך על אחרים.
שואל השאלה:
אז מה עדיף לשלוח לו על זה הודעה בוואאצפ? או שפשוט לדבר על זה בפנים?
אנונימית
אם הוא זורם אז לדעתי כן אבל תנסי עם הזמן לגרום לו ליזום גם יציאות ולפעמים תתני לו לשלוח קודם ככה שיראה התענינות גם מהצד שלו
שואל השאלה:
אמרתי לו הוא לא סומך,
אנונימית
שואל השאלה:
זה יקח זמן..
אנונימית
שואל השאלה:
השאלה האם לנסות להמשיך אני ליזום או שכבר אני עייפה מזה
אנונימית
שואל השאלה:
אז מה עדיף וואטצפ? או בפנים?
אנונימית
אם הוא חשוב לך אז להמשיך ולא לוותר. זה יראה לו שהוא יכול לסמוך עליך. שהוא מספיק חשוב לך להמשיך. ועדיף בפנים לדעתי הרבה יותר אמיתי
שואל השאלה:
סבבה
אנונימית
שואל השאלה:
אני אמשיך ואלך עם הכנות שלי
אנונימית