8 תשובות
אז תכתבי לו "טעות בצאט"
שואל השאלה:
מבינה כבר שלוש חודשים אנחנו בנתק
שואל השאלה:
ואיי לא יודעת שלחתי לו הודעה שהטלפון שלח לכל אנשי קשר שלי הודעה סליחה ומחקתי אותה לא יודעת מה יחשוב
שואל השאלה:
הוא ראה מה שלחתי לי ולא ענה
שואל השאלה:
תעזרו לי מה להגיד לו
שואל השאלה:
בווצאפ באתי לשתף משהו לחצתי בטעות על שם שלו ואי ישר מחקתי מה לעשות
תמחקי את ההודעה
תתעלמי ותמשיכי הלאה, אל תתרגשי
אנונימית