8 תשובות
אז תכתבי לו "טעות בצאט"
שואל השאלה:
מבינה כבר שלוש חודשים אנחנו בנתק
מבינה כבר שלוש חודשים אנחנו בנתק
שואל השאלה:
ואיי לא יודעת שלחתי לו הודעה שהטלפון שלח לכל אנשי קשר שלי הודעה סליחה ומחקתי אותה לא יודעת מה יחשוב
ואיי לא יודעת שלחתי לו הודעה שהטלפון שלח לכל אנשי קשר שלי הודעה סליחה ומחקתי אותה לא יודעת מה יחשוב
שואל השאלה:
הוא ראה מה שלחתי לי ולא ענה
הוא ראה מה שלחתי לי ולא ענה
שואל השאלה:
תעזרו לי מה להגיד לו
תעזרו לי מה להגיד לו
שואל השאלה:
בווצאפ באתי לשתף משהו לחצתי בטעות על שם שלו ואי ישר מחקתי מה לעשות
בווצאפ באתי לשתף משהו לחצתי בטעות על שם שלו ואי ישר מחקתי מה לעשות
תמחקי את ההודעה
תתעלמי ותמשיכי הלאה, אל תתרגשי
אנונימית
באותו הנושא: