7 תשובות
כן...
אני איתה שנה ולא דיברנו מאתמול, כל אחד עסוק במשהו
מדברים רק כשאפשר
אני איתה שנה ולא דיברנו מאתמול, כל אחד עסוק במשהו
מדברים רק כשאפשר
ברור, אתם לא אמורים לדבר 24/7
כן, אין חוקים
כן
כן מה, אתן לא חייבות לדבר כל היום
^זה זוג של בן ובת ..
אנונימית
באותו הנושא: