7 תשובות
כן...
אני איתה שנה ולא דיברנו מאתמול, כל אחד עסוק במשהו
מדברים רק כשאפשר
ברור, אתם לא אמורים לדבר 24/7
כן, אין חוקים
כן
כן מה, אתן לא חייבות לדבר כל היום
^זה זוג של בן ובת ..
אנונימית
התחברות ל