10 תשובות
החיים די מדכאים אז משעמם
ללכת לישון
שואל השאלה:
דיברנו על הדברים הכי עמוקים שיש אבל בקטע רע כבר אני מערער בכל מה שהאמנתי בו לצערי מרגיש שאין טעם
דיברנו על הדברים הכי עמוקים שיש אבל בקטע רע כבר אני מערער בכל מה שהאמנתי בו לצערי מרגיש שאין טעם
לפעמים שיחות עמוקות משפיעות לכמה שעות אחרי
שואל השאלה:
מרגיש שהכל מוזר כן
מרגיש שהכל מוזר כן
אחרי שיחה כזאת אני תמיד מחפשת איזה סירטון מטומטם לראות רק כדי להוציא את הרצינות של החיים
הלוואי עליי מתאים לי קצת שיחות עם חבר על החיים
אנונימי
^^חח בול
אנונימי
שואל השאלה:
לא אחי עזוב זה דיכא אותי
לא אחי עזוב זה דיכא אותי
אני פה אם אתה רוצה לדבר
באותו הנושא: