4 תשובות
את אחד אני מבינה אני כמוך
קודם כל - כל הכבוד על הרצון להתקדם בחיים, בכל דבר, גם בכושר (:
לגבי הנקודה הראשונה, שתדעי זבתור אחד שמתאמן בחדר כושר למעלה משנה - את פשוט אוכלת יותר דווקא עכשיו כי את פיזית מתאמצת יותר, אז זה דווקא אחלה, אני למשל לפני שהתאמנתי לא אהבתי הרבה מאוד דברים, והיום רק בודדים, מה גם שאת לומדת לבשל וכזה וזה נחמד מאוד (:
לגבי הנקודה השניה לרוב השעות הכי פחות עמוסות זה אמצע היום או מן הסתם מוקדם ביום / מאוחר מאוד בלילה אם החדר כושר פתוח. אבל שימי לב שממש אין בושה לראות מישהו שאת מכירה בחדר כושר, אולי אפילו מגניב, אבל בחירה שלך (:
1. את יכולה לאכול מאכלים עם דחיסות קלורית גבוה כלומר הרבה קלוריות על קצת נפח
2. אם את יכולה להתאמן בבוקר בעיקרון לרוב זה השעות הכי פנויות
היי גם אני בדיוק כך..? אני גם נראלי אלך מקווה בעתיד הקרוב לחדר הכושר.. נראלי שאפשר לשאול את האלה בדלפק מה הכי מתאים לך ומה אפשר לעשות ויש גם חדר כושר של בנות שקוראים לו my way אולי תבדקי אם יש לכם כזה
אנונימית
התחברות ל