תשובה אחת
כן לכי, את עושה את זה בשביל עצמך, בחיים יהיו לך רגעים שתצטרכי להתמודד עם דברים לבד ולא תמיד יהיו איתך אנשים שאת מכירה
אם את באמת רוצה את זה לכי על זה