אוקיי אז קצת רקע, לי נמאס לשבת בבית כל היום ולהרגיש חרא עם עצמי אז אמרתי לאמא שלי שאני רוצה להתחיל איזה משהו שקשור לספורט, היא הציעה לי ללכת לשיעורי עיצוב (עיצוב גוף) בסטודיו של מטי(אם מישהו מכיר) ואני ממש חושבת שיהיה לי קשה שם לבד, מה אתם חושבים? כדי לי ללכת?