התחברות
הרשמה
מתי אצא עם נשק לבית?
מתגייס בסוף יולי חיר גבולות, לדעתכם באיזה שלב בטירונות אצא כבר עם נשק לבית?
22 ביוני 2026, 22:52
נשק
2 תשובות
אחרי חודשים
נ
נרקולס
אחרי ההשבעה שלך
ב
באטמן 69
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אני לא אצא עם אישה עם שיערות בית שחי, אני שוביניסט?
זה בסדר אם אצא עוד כמה דקות לשבת בחוץ בפארק מתחת לבית שלי עם אוזניות?
בטירונות אני אצא עם הנשק הביתה? דחוף
אם אני לוחמת ויוצאת עם נשק לבית אני צריכה לצאת עם נשק מהבית גם כשאני לא על מדים וסתם יוצאת מחוץ לבית נגיד לקניון וזה?
בשח"ם יוצאים עם נשק לבית ואיזה נשק משתמשים בשח"ם?
למה אני רואה לפעמים חיילים עם נשק והתפקיד שלהם לא כולל נשק (הכוונה הם לא מפקדים או לוחמים שיוצאים עם נשק) מתי זה קורה?
אם השתבצתי לפרמדיקית ובמידה ואני אהיה בגדוד קרבי אני אצא הביתה עם נשק?
אם אני אצא עכשיו עם סוודר לבית ספר יהיה לי חם?
האם יש סיכוי שכשאהיה בטירונות אצא הביתה עם הנשק?
יש לי כוויה מהלייזר בבית שחי ואני יוצאת עם חברות זה בסדר שאני אצא עם גופייה?
עם נכנסתי לבידוד ב2/12 מתי אצא? תאריך?