4 תשובות
אם את עושה טירונות 07 אולי
רק כמובן אם תהיי בטירונות קרבית, וכשבטירונות קרבית כל עוד לא עשית הכשרה על נשק (מטווחים, פירוק הנשק ואישור על נשיאתו מחוץ לבסיס ומעבר רובאי 03 מתוך ה-05 או ה07 שתעעשי) לא תוכלי לצאת, זה בערך בחודש הראשון. ורק לאחר מכן זה אפשרי. בטירונות לא-קרבית לא יוצאים עם נשק הביתה.
כן אבל תלוי בסוג הטירונות
לא רק בסדיר אם תהיה קרבית או אישור מה רב סרן
באותו הנושא: