6 תשובות
מאוד אבל, תצאי בלי
רוב הסיכויים שכן ממש חם בחוץ
כן
קחי, אולי ישימו מזגן ויהיה לך קר
רותח היום!!! אל תעשי את הטעות שאני עשיתי אתמול
כן אני בחוץ מחכה לאוטובוס וחם ממש
אנונימית
באותו הנושא: