10 תשובות
כי אסור להפקיר נשק..
גם אם זה בבית שלך אם חס וחלילה יפרצו.. יגנבו אותו
שואל השאלה:
זב אומר כן או לא?
אנונימית
כן צריך או להחביא בבית
כן לכל מקום חייב
תקחי לכל מקום את פשוט עוזרת על שמירת עם ישראל כל הכבוד
זה קצת לא קשור לשאלה אבל אפשר לשאול באיזה לוחמה את?
אנונימית
שואל השאלה:
הגנה אווירית
אנונימית
שואל השאלה:
ועדיין לא
בעזרת השם מתגייסת במרץ
אנונימית
לא, לא חייב

יסבירו לך את זה כשתתגייסי אבל כשמגיעים הביתה מפרקים את הנשק ומחביאים כל חלק במקום נפרד ואז מותר לצאת בלעדיו.

אם אני לא טועה מותר להשאיר נשק מפורק בבית בלי השגחה בכלל עד 12 שעות, אם יש מישהו בבית אז מותר גם מעבר ל12 שעות

אני יוצא עם נשק הביתה ואני משתדל שלא להיסחב איתו על אזרחי, חוץ מזה שזה קאדר רצח זה די פאדיחה
אנונימי
יאו כל הכבוד לךך
בהצלחה❤
אנונימית