3 תשובות
מפסיקה לאכול קלוריות
אוי ואבוי זה לא טוב. כאילו.. תנסי להבין למה זה קורה? זו אכילה רגשית? את פשוט רעבה אולי? תנסי להסתכל על היומיים האלה אחורה להבין מה הטריגרים מתי זה קורה. צריך להבין מה מוביל אותך לאוכל ואז להיות יותר מאופסת ברגעים האלה.
תקשיבי ביומיים לא יקרה כלום וכנראה הגוף שלך היה ועדיין צריך את זה ושהוא בחסך שימי לב שאת אוכלת מספיק וגם מאוזן אחרת הוא מורעב וזה קורה אבל אל תרגישי רע עם עצמך בבקשה! זה קורה וזה לא משפיע כמו שאת חושבת שזה, אם תראי עליה זה בגלל נוזלים והאוכל עצמו
באותו הנושא: