התחברות
הרשמה
מה עדיף לי לעשות? אין מספיק מקום לכתוב בשאלה עצמה
זכיתי בכרטיסים ללכת לסרט של סופרגירל מחר בראשון לציון עם יסמין אבל יש לי בגרות ביום חמישי ואני לא יודעת אם ללכת או לא?? אני גרה בחדרה והסרט בשבע וחצי
22 ביוני 2026, 16:13
עצות
סרט
בגרות
בית ספר
מה לעשות?
2 תשובות
זה בסך הכל שעתיים גג תלכי
s
sad baddie
שואל השאלה:
טוב אני אלך
אנונימית
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
עד כמה זה נורא שאני מעדיפה להקשיב למוזיקה במקום לקרוא/ לכתוב?
היי תראו שלמדתי לכתוב במקום אנונימי משהו אחר אתם יודעים לעשות את זה?
אין מספיק מקום לכתוב פה אבל זה לא ארוך כנסו
פשוט תיכנסו אין מספיק מקום לכתוב כאן כלום גם ככה
מקום טוב לשבת(בחוף עדיף) שיש מספיק אור בלילה?
ראיתי בזמן האחרון שיש אפשרות לעשות שאלות אנונימיות ובמקום שיהיה כתוב 'אנונימי', כתוב משהו בהתאמה אישית.
אין לי מספיק מקום לכתוב אז כך תכנסו לשאלה
כתוב לי שאין לי מספיק מקום בפלאפון ומחקתי מלא דברים ועדיין אין לי מספיק מקום, מה לעשות?
תכנסו אין מספיק מקום לכתוב את זה פה
תקשיבו אין לי כאן מספיק מקום כדי לכתוב את זה אז אני אכתוב את זה למטה
פליז תכנסו תיכנסו רגע לפירוט אין פה מספיק מקום לכתוב הכל