התחברות
הרשמה
תקשיבו אין לי כאן מספיק מקום כדי לכתוב את זה אז אני אכתוב את זה למטה
יש אנשים ששואלים כאן שאלות אז אני עונה וכל שניה כתוב שמישהו ענה לי על מה שכתבתי וזה לא מראה לי שפנו אלי בכלל למה זה ככה
28 במאי 2020, 21:39
2 תשובות
זה נותן לך התראה כל פעם שמישהו כתב באותה שאלה.
זה לאו דווקא פנוי אלייך
ר
ראמזי עבאד ראמזי
אם אתעונה על שאלה אוטומטית מופעל "קבלת עדכונים" על השאלה, אם את רוצה את יכולה לבטל את זה
נ
נסיכת הנוצרים