6 תשובות
אז עכשיו תדעי. אין דבר כזה.
יש אדם שיש לך איתו חיבור טוב, אבל לא חבר טוב כמו אח.
יש אדם שיש לך איתו חיבור טוב, אבל לא חבר טוב כמו אח.
זה ממש טבעי וזה בסדר
שואל השאלה:
כן אבל תמיד הרגשתי שאנחנו כמו אחים כזה אבל עכשיו לא יודעת מרגיש לי מןזר פתאום לחבק אותו עוד
כן אבל תמיד הרגשתי שאנחנו כמו אחים כזה אבל עכשיו לא יודעת מרגיש לי מןזר פתאום לחבק אותו עוד
אנונימית
שואל השאלה:
לא אמרתי שהוא עשה משהו לא טוב פשוט כאילו לא חשבתי על זה בצורה הזאת אף פעם
לא אמרתי שהוא עשה משהו לא טוב פשוט כאילו לא חשבתי על זה בצורה הזאת אף פעם
אנונימית
אין דבר כזה חבר טוב כמו אח. אומר את זה בתור גבר
את מתנהגת כאילו הוא עשה משהו לא בסדר. זה טבעי. זה כמו שבת תרטיב
באותו הנושא: