התחברות הרשמה

תכנסו אין מספיק מקום לכתוב את זה פה

שנה שעברה ממש התחברתי למחנכת שלי היא אישה מדהימה כל הבית ספר אוהב אותה היא נכנסת לכיתה וזה כמו קרן של שמש(היא מטולטלת בלונדינית) ואני אוהבת אותה ברמות היא תמיד אמרה לי שאני ממש יפה והיא הייתה נותנת לי חיבוקים ונשיקות על המצח על ופעם אחת אכלנו עוגה בכיתה והיה לי קצת שוקולד אז היא נקתה לי והיא באמת מושלמת ואמא שלי לא מתייחסת אליי ככה (היא לא באה אליי ונותנת לי חיבוק,היא לא תעשה את הדברים שהמחנכת שלי עשתה) והיא יצאה לשבתון השנה אז היא לא המחנכת שלנו יותר ואני מתגעגעת אליה דיברתי איתה מלא ואין לי את זה יותר חוץ מלפמים שאני מתכתבת איתה ובלילה אני לפעמים חולמת שההורים שלי ואחותי מתים מתאונת דרכים והיא מאמצת אותי ויש לי שלושה אחים גדולים והרבה יותר טוב לי בחיים זה ממש מוזר לחלום את זה? לחלום שההורים ימותו ואחותי תמות ואני אשאר איתה...(אני בת 13 אם זה משנה)
27 בפברואר 2019, 21:27
כתיבהעצותחוות דעתזיכרון    
2 תשובות
ממש לא
Skylight
זה לא מוזר זה בסדר, את קשורה אליה ומחוברת אליה.
H
Hoes mad
באותו הנושא:
החתול שלי ברח ואני לא יןדעת מה לעשות בבקשה תכנסו אני לא מספיקה לבכות
המאמן שלי נתן לי לכתוב 100 סיבות למה קיבלתי מקום שני בתחרות שחייה ולא מקום ראשון
אני רוצה לכתוב על משהו תכנסו זה חשוב
ניסיתי לגבות את האייפון ויש לי הרבה מקום פנוי ב- iCloud, משום מה כתוב לי שאין לי מספיק שטח אחסון ב- iCloud.
מה לכתוב לאקס תכנסו
כתוב לי שאין לי מספיק מקום בפלאפון ומחקתי מלא דברים ועדיין אין לי מספיק מקום, מה לעשות?
פליז תעזרו לי אין מספיק מקום
תכנסו דחוף. מה הייתם עושים במקומי?
מה הייתם עושים במקומי? (בבקשה תכנסו)
תכנסו תכנסו תכנסו
מישהו יודע באיזה עיר צולם הסרטון שיש רקטות ואין מספיק מקום במקלט לכל האנשים והרבה פאניקה?