שנה שעברה ממש התחברתי למחנכת שלי היא אישה מדהימה כל הבית ספר אוהב אותה היא נכנסת לכיתה וזה כמו קרן של שמש(היא מטולטלת בלונדינית) ואני אוהבת אותה ברמות היא תמיד אמרה לי שאני ממש יפה והיא הייתה נותנת לי חיבוקים ונשיקות על המצח על ופעם אחת אכלנו עוגה בכיתה והיה לי קצת שוקולד אז היא נקתה לי והיא באמת מושלמת ואמא שלי לא מתייחסת אליי ככה (היא לא באה אליי ונותנת לי חיבוק,היא לא תעשה את הדברים שהמחנכת שלי עשתה) והיא יצאה לשבתון השנה אז היא לא המחנכת שלנו יותר ואני מתגעגעת אליה דיברתי איתה מלא ואין לי את זה יותר חוץ מלפמים שאני מתכתבת איתה ובלילה אני לפעמים חולמת שההורים שלי ואחותי מתים מתאונת דרכים והיא מאמצת אותי ויש לי שלושה אחים גדולים והרבה יותר טוב לי בחיים זה ממש מוזר לחלום את זה? לחלום שההורים ימותו ואחותי תמות ואני אשאר איתה...(אני בת 13 אם זה משנה)