3 תשובות
תל אביב, בפועל זו לא האוניברסיטה כמו שזה התלמיד.
שואל השאלה:
העניין עם תל אביב שלא נרשמתי שם לסטטיסטיקה (תואר טוב) כי זה דורש 5 יחל או מכינה. בעברית כן נרשמתי אבל בגלל שנרשמתי מאוחר אני ברשימת המתנה
העניין עם תל אביב שלא נרשמתי שם לסטטיסטיקה (תואר טוב) כי זה דורש 5 יחל או מכינה. בעברית כן נרשמתי אבל בגלל שנרשמתי מאוחר אני ברשימת המתנה
שתיהן אוניברסיטאות מצוינות. אני לא מאמין שמעסיק יסתכל על קורות חיים ויגיד לעצמו "סטודנט מצטיין מהאוניברסיטה העברית? פחחח אני מגייס רק מתל אביב". זה הרבה יותר ההישגים שלך מהמוסד הלימודי.
לכן הייתי נותן יותר משקל לזה שקל לך להגיע לאוניברסיטת תל אביב.
לכן הייתי נותן יותר משקל לזה שקל לך להגיע לאוניברסיטת תל אביב.
באותו הנושא: