6 תשובות
רצוי
אני למדתי צריך לדעת לחשב טוב אבל לא רמה
כדי להיות טוב בכלכלה כן.
כן
לא
לא ברמה של פיזיקאים ומהנדסים, אבל ברמה גבוהה.