6 תשובות
גם אתה היית ביום הפתוח בשישי האחרון? גם אני הייתי בהרצאה על פסיכולוגיה
ושמעתי שכלכלה יהיה קצת קשה לשלב כשצריך ללמוד למבחן המתאם בסוף
ושמעתי שכלכלה יהיה קצת קשה לשלב כשצריך ללמוד למבחן המתאם בסוף
אנונימית
בר אילן זה בעיקרון יותא אוניברסיטה לטיכלנולוגיה וכל זה(הייתי שם בסיור)
שואל השאלה:
^^הייתי באחד די מזמן נראלי בפברואר, אבל על פסיכולוגיה שמעתי שם רק בקצרה לא בהרצאה
^^הייתי באחד די מזמן נראלי בפברואר, אבל על פסיכולוגיה שמעתי שם רק בקצרה לא בהרצאה
אנונימי
אני חושבת להתחיל ללמוד באוקטובר הקרוב פסיכולוגיה+ייעוץ חינוכי
אבל גם אני לא סגורה על השילוב
בכלל אני לא יודעת אם כדאי להגיש ועדת חריגים על פסיכולוגיה דו חוגי או כבר ללכת לדו חוגי כדי שיהיה תכנית ב
אבל גם אני לא סגורה על השילוב
בכלל אני לא יודעת אם כדאי להגיש ועדת חריגים על פסיכולוגיה דו חוגי או כבר ללכת לדו חוגי כדי שיהיה תכנית ב
אנונימית
יש פילוסופיה של הכלכלה אז נשמע כמו שילוב טוב, אני מכירה אפילו פרופסור לפילוסופיה של הכלכלה שמלמד באוניברסיטות
אנונימית
פסיכולוגיה זה תואר מאוד תיאורטי ולא פרקטי בלי תואר שני אין לך מה לעשות עם פסיכולוגיה
אם מעניין אותך התחום ממליצה על עוס אבל זה עמוס זה יותר פרקטי
אם מעניין אותך התחום ממליצה על עוס אבל זה עמוס זה יותר פרקטי