6 תשובות
נראלי תל אביב עדיפה
אבל עדיף לא לעשות חד חוגי
אבל עדיף לא לעשות חד חוגי
שואל השאלה:
כן אני אעשה דו חוגי. מה אומר על שילוב עם ניהול? כי חשבונאות כמקצוע פחות מושך אותי
כן אני אעשה דו חוגי. מה אומר על שילוב עם ניהול? כי חשבונאות כמקצוע פחות מושך אותי
אנונימי
לא יודע עד כמה יש הרבה תעסוקה בניהול
אני עושה דו חוגי בכלכלה ומדעי המחשב אני חושב שיש את זה בתל אביב אם מעניין אותך תפקידים של דאטא אנליסט וזה
אני עושה דו חוגי בכלכלה ומדעי המחשב אני חושב שיש את זה בתל אביב אם מעניין אותך תפקידים של דאטא אנליסט וזה
שואל השאלה:
לצערי כרגע אין לי פסיכומטרי למדעי המחשב. יש לי לסטטיסטיקה אבל הם מבקשים 5 יחל או קורס קיץ. כן יש אופציה לסטטיסטיקה בעברית בלי זה, פשוט כרגע ברשימת המתנה
לצערי כרגע אין לי פסיכומטרי למדעי המחשב. יש לי לסטטיסטיקה אבל הם מבקשים 5 יחל או קורס קיץ. כן יש אופציה לסטטיסטיקה בעברית בלי זה, פשוט כרגע ברשימת המתנה
אנונימי
5 יחל זה קליל אתה יכול ללמוד את זה תוך חודש אם יש לך רקע של 4 יח"ל
למרות שאתה תצטרך לעשות את השאלון הראשון ביולי ואת השני בינואר אז אולי זה לא רעיון טוב
באותו הנושא: