התחברות
הרשמה
אק לי ממש מפריע שיש אנשים שמעיזים להגיד שרונאלדו יותר טוב ממסי?
22 ביוני 2026, 14:32
ריאל מדריד
מסי
3 תשובות
כן רק לך
L
Love is only a feeling
שואל השאלה:
אבל איך טפשר להגיד דבר כזה?
אנונימי
מאוד מפריע הם משקרים לעצמם מסי יותר טוב
ה
הפ
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
מי אתם בכלל? אנשים שמעיזים לדבר על דתיים
אנשים שמפריע להם שאומרים שצהל לא מוסרי, למה זה מפריע לכם?
איך יש אנשים שמעיזים לומר שחרדים שלומדים תורה מגנים בדיוק כמו החיילים שלנו?
ילד מהכיתה שלי אמר: "אני מעריך אנשים שמעיזים". מה הכוונה אנשים שמעיזים?
למה אנשים באתר הזה מעזים להגיד שלא צריך גיוס חובה?
איך יש אנשים ( לא רק דווקא חרדים כולם) שמעיזים לא להתגייס זה באמת דוחה
יש לי שכן שחזר מעזה ואין לו אישה וילדים, חושבים שזה מפריע לו?
אנשים שמעיזים להעיר לי על הטכניקה בחדר כושר
יש אשכרה אנשים שבאמת חושבים ברצינות שביבי יהפוך את ישראל לדיקטטורה ועוד הם מעיזים להגיד צפון קוריאה?
למה כל כך מפריע לי להגיד לאנשים שהם
ילד מהכיתה שלי אמר: "אני מעריך אנשים שמעיזים!". מה הכוונה אנשים שמעיזים?