9 תשובות
אל תתעצבן עליהם, תגיד להם שאתה מעריך את הרצון לעזור אבל אתה יודע מה אתה עושה (:
הם רצו לעזור לך כי יש כאלה שבאמת לא יודעים והיו שמחים שהיו עוזרים להם
אל תתעצבן עליהם סתם
אל תתעצבן עליהם סתם
שואל השאלה:
ואם זה כמה פעמים אותו אחד מעיר לי ? זה מרגיש זלזול סורי
ואם זה כמה פעמים אותו אחד מעיר לי ? זה מרגיש זלזול סורי
אנונימי
אתה מאמן כושר מוסמך? אם כן אשמח שתשלח לי הודעה
תגיד לו שאתה לא רוצה שיעיר לך יותר ושיעזוב אותך בשקט
תשמע הרף של המאמנים בחדרי הכושר היום לא גבוהה ורובם גם טועים זה שאתה מאמן לא אומר שאתה יודע הכל
אז תקבל הערות לגבי הטכניקה ואם זה אותו אחד יש מצב שהוא מתנכל לך אז תתעלם לגמרי ואז הוא יפסיק גם
אז תקבל הערות לגבי הטכניקה ואם זה אותו אחד יש מצב שהוא מתנכל לך אז תתעלם לגמרי ואז הוא יפסיק גם
שואל השאלה:
^תסכים אותך שהיום כל אחד יכול לבוא ולהגיד עד מחר מה באלו אבל אם זה אותו בן אדם כבר מבלבל לי תשכל אז הגיוני שכבר אתעצבן
^תסכים אותך שהיום כל אחד יכול לבוא ולהגיד עד מחר מה באלו אבל אם זה אותו בן אדם כבר מבלבל לי תשכל אז הגיוני שכבר אתעצבן
אנונימי
אל תעודד פנייה לסמכות (שפיטה של טענה על פי סמכות ולא על פי ביסוס)
בתור בן אדם שמלמד מאמנים ובונה תכניות למאמנים לרוב המאמנים
שראיתי אין אפילו ידע בסיסי בעולם הכושר עכשיו אני לא אומר שגם לך אין
אבל בוא נעזוב את זה לרגע כי זה סתם יכול לעודד כשלים לוגיים כמו פנייה לסמכות
אני מבין שזה יכול להציק שמעירים לך על הטכניקה אבל בסוף היום הכוונה
שלהם טובה במקרה והם לא צודקים פשוט תגיד תודה אבל אני בסדר
אני לא צריך עזרה ובמקרה והם צודקים תנסה לקחת את זה הלאה
בחירה שלך אבל בסוף היום אין מה להתעצבן אחי לגבי הזה שחופר
לך תגיד לו שישחרר מבין אותך אחי זה יכול להיות מעיק
בתור בן אדם שמלמד מאמנים ובונה תכניות למאמנים לרוב המאמנים
שראיתי אין אפילו ידע בסיסי בעולם הכושר עכשיו אני לא אומר שגם לך אין
אבל בוא נעזוב את זה לרגע כי זה סתם יכול לעודד כשלים לוגיים כמו פנייה לסמכות
אני מבין שזה יכול להציק שמעירים לך על הטכניקה אבל בסוף היום הכוונה
שלהם טובה במקרה והם לא צודקים פשוט תגיד תודה אבל אני בסדר
אני לא צריך עזרה ובמקרה והם צודקים תנסה לקחת את זה הלאה
בחירה שלך אבל בסוף היום אין מה להתעצבן אחי לגבי הזה שחופר
לך תגיד לו שישחרר מבין אותך אחי זה יכול להיות מעיק
ברור שהגיוני אז תתעלם ממנו ובאמת תתעלם כי אז הוא יראה שאתה לא מגיב ולא תהיה לו סיבה להעיר לך כבר
באותו הנושא: