9 תשובות
אומרים את זה בכל מדינה דמוקרטית. הם לא באמת מתכוונים לזה. הם אומרים את זה כהגזמה. האם אני מסכים עם זה? לא. זה מקטין את הבעיות שיש לאנשים במדינות כמו צפון קוריאה שיש להם דיקטטורים שהם באמת אנשים מרושעים.
זו כן אמירה דיי מוגזמת אבל היא לא מנותקת לגמרי מהמציאות.
אל תתרגש ככ ממה שאנשים אומרים, זה העניין שלהם. אנשים אומרים הרבה דברים.
אל תתרגש ככ ממה שאנשים אומרים, זה העניין שלהם. אנשים אומרים הרבה דברים.
שואל השאלה:
^^אבל אתה חושב שברוסיה ובטורקיה יש משטר דיקטטורי ברמה של צפון קוריאה?
^^אבל אתה חושב שברוסיה ובטורקיה יש משטר דיקטטורי ברמה של צפון קוריאה?
אנונימי
אף אחד לא חושב שבטורקיה או רוסיה יש ברמה של צפון קוריאה, זה לא אומר שאנחנו רוצים להגיע גם אליהן-וכרגע אנחנו מתקרבים לשם מאוד, חסר רק ניסיון הפיכה צבאי ושנתניהו יפעל כמו ארדואן ואנחנו נהיה כמו טורקיה.
שואל השאלה:
^נכון אתה צודק אנחנו לא מי יודע מה רחוקים משם אבל המשטר של ארדואן בטורקיה עדיין לא משתווה למשטר בצפון קוריאה
^נכון אתה צודק אנחנו לא מי יודע מה רחוקים משם אבל המשטר של ארדואן בטורקיה עדיין לא משתווה למשטר בצפון קוריאה
אנונימי
וטורקיה היא לא מקום שאנחנו רוצים להגיע עליו.
בנוסף, תמיד משווים למקום הכי קיצוני-בדיוק במטרה להפחיד, כי גם טורקיה יכולה להפוך לצפון קוריאה יחסית בקלות.
בנוסף, תמיד משווים למקום הכי קיצוני-בדיוק במטרה להפחיד, כי גם טורקיה יכולה להפוך לצפון קוריאה יחסית בקלות.
שואל השאלה:
"כן טורקיה תהפוך למדינה מבודדת כמעט לחלוטין מעולם כמו צפון קוריאה"
"כן טורקיה תהפוך למדינה מבודדת כמעט לחלוטין מעולם כמו צפון קוריאה"
אנונימי
היא באמת מסוגלת.
היא לא תלויה באופן בלתי הפיך באף אחד.
לעומתה צפון קוריאה תלוייה בסין.
היא לא תלויה באופן בלתי הפיך באף אחד.
לעומתה צפון קוריאה תלוייה בסין.
^הייתה פעם אחת ויחידה שניסו טנקים נגד מפגינים-זה לא הלך טוב לטנקים.
באותו הנושא: