12 תשובות
לא.
{;
יותר כיף ככה
זה נותן ערך לחיים מה שלא היה לי עם האמונה
לא
אנונימי
לא להפך, בלי אלוהים החיים יותר מעניינים
לכל אחד יש משמעות שונה לחיים.. זה לא נכון להגיד שבלי ה' אין ערך.
לא, זו אמרה לא נכונה.
אלוהים מבטא צורך של משמעות, אמנם את אותה משמעות אפשר למצוא גם בלעדי האמונה בישות עליונה כלשהי.

האדם תמיד חיפש ותמיד יחפש משמעות, אלוהים הוא רק הסבר למשמעות, הוא אפילו לא המשמעות עצמה - בדת אתה מקבל על עצמך סט ערכים ולפיו חי, זה מה שנותן לך "משמעות". סט ערכים נקנה בצורות שונות וקשור בעצם היותך בן אדם, לכל אחד יש כזה, בין אם הוא מאמין או לא.
תלוי את מי תשאל יש כאלה שיתענו שגם עם אלוקים אין משמעות זה שאלה פילוסופית וניתן לתת לה כמה וכמה תשובות
בישבילי בעבר לפני שהתקרבתי לדת כן
לא
ברור שכן.
יש משמעות ויש מה לעשות ולפעול בחיים הללו.
אתה פתאום מבין מה תפקידך פה בעולם
כן.
אין לך למי להוקיר תודה, להיות שמח, ובכללי להיות בטוח שיש אל שמגן עלייך.
התחברות ל