5 תשובות
מי שרוצה תשים ומי שלא לא לא הבנתי איפה השאלה זה כמו סגנון לבוש
אנונימית
אני חושבת שכל אחת תשים מה שבא לה ומה שגורם לה טוב בלב
זה עניין של בחירה אישית
אני אישית חושבת שמיותר
מי שרוצה שתשים, מה זה צריכות?
שכל אחת תעשה מה שטוב לה
שכל אחת תעשה מה שטוב לה מה זה צריכות
התחברות ל