47 תשובות
כי אתה ילד שלא מבין איך העולם עובד
שואל השאלה:
^תסביר לי כי אני לא מבין, בשביל זה יש סטיפס.
ואגב לפי הפרופיל שלך אני יכול להבין את הגיל המנטלי.
^תסביר לי כי אני לא מבין, בשביל זה יש סטיפס.
ואגב לפי הפרופיל שלך אני יכול להבין את הגיל המנטלי.
התשובה בגוף השאלה שלך.
no shit sherlock
no shit sherlock
שואל השאלה:
^בנתיין אתה ההוא שעושה לי רמזים במקום לענות תשובה רצינית
^בנתיין אתה ההוא שעושה לי רמזים במקום לענות תשובה רצינית
מה תעשה תבכה על זה כמו שאתה מתבכיין על נשים
שואל השאלה:
^בניגוד לילדים אני לא בנאדם שבוכה, אני בנאדם שמחפש תשובות.
תסביר לי אתה למה נשים חושבות שפנימיות זה הכי חשוב אבל הן עושות בדיוק ההיפך, נשמע שאתה לא יודע.
^בניגוד לילדים אני לא בנאדם שבוכה, אני בנאדם שמחפש תשובות.
תסביר לי אתה למה נשים חושבות שפנימיות זה הכי חשוב אבל הן עושות בדיוק ההיפך, נשמע שאתה לא יודע.
כי זה לא סותר בכלל. אישה יכולה להעריך אופי עמוק ותקשורת אמיתית ובו זמנית ליהנות מהאסתטיקה, סטייל והבעה אישית. בדיוק כמו שגבר יכול להעריך אופי ועדיין ללכת לחדר כושר, לשים בושם או ללבוש בגדים שמחמיאים לו.
איפור, בגדים ואביזרים זה לא רק כדי למצוא חן, אלא גם דרך לבטא את עצמך, להרגיש ביטחון, או פשוט ליהנות ממה שמשמח אותך.
וזה תקף לכל מין להיראות טוב לא סותר להיות בן אדם טוב
איפור, בגדים ואביזרים זה לא רק כדי למצוא חן, אלא גם דרך לבטא את עצמך, להרגיש ביטחון, או פשוט ליהנות ממה שמשמח אותך.
וזה תקף לכל מין להיראות טוב לא סותר להיות בן אדם טוב
מי שמקשיב לדיבורים במקום למעשים לא מגיע רחוק בחיים.
שואל השאלה:
^^כן אבל תסכים איתי שבחורה שאומרת שהפנימיות זה העיקר וכל חודש היא מבזבזת 1000 על אסתטיקה זה די סותר
^^כן אבל תסכים איתי שבחורה שאומרת שהפנימיות זה העיקר וכל חודש היא מבזבזת 1000 על אסתטיקה זה די סותר
שואל השאלה:
^^למה,הגעת רחוק?
^^למה,הגעת רחוק?
לא, אני עסוק בלהתבכיין על נשים
שואל השאלה:
^חשבתי שאתה מתכנן מסיבת בלונים עם פינגווינים, זאת הרמה של המנת משכל לצערי
^חשבתי שאתה מתכנן מסיבת בלונים עם פינגווינים, זאת הרמה של המנת משכל לצערי
האמת שאני מדבר עליך, תחייב להתבגר דחוף אחי
לטובתך כמובן
לטובתך כמובן
שואל השאלה:
^אתה נשמע כמו גבר שאפכת לו רק מעצמו ואיך הוא מרגיש במערכת יחסים ובס*ס, אני רוצה להבין את המין הנשי כי אני מנסה להתחשב יותר.
^אתה נשמע כמו גבר שאפכת לו רק מעצמו ואיך הוא מרגיש במערכת יחסים ובס*ס, אני רוצה להבין את המין הנשי כי אני מנסה להתחשב יותר.
אני יודע אתה לא צריך להסביר פה כמה תסימפ
אני מנסה לעזור לך אם עדיין לא הבנת
אני מנסה לעזור לך אם עדיין לא הבנת
זה לא סותר
אנונימית
שואל השאלה:
^^כשאתה אומר שאני מתבכיין זה לא נשמע ככה.
^^כשאתה אומר שאני מתבכיין זה לא נשמע ככה.
שואל השאלה:
2^למה לא?
אם נשים חושבות שהאופי זה העיקר תשקיעו על האופי ולא על איפור, הגיוני סך הכל...
2^למה לא?
אם נשים חושבות שהאופי זה העיקר תשקיעו על האופי ולא על איפור, הגיוני סך הכל...
אתה גבר? או ילדה בת 16? אני מתחיל לחשוב שהגיל בפרופיל שלך לא אמיתי
שואל השאלה:
^תענה לי תשובה במקום להגיד בולשיט ולדבר על פאקניג רגשות, אתה סתם מתחמק
^תענה לי תשובה במקום להגיד בולשיט ולדבר על פאקניג רגשות, אתה סתם מתחמק
בעיקר חברתי
יש אידיאל יופי מסוים שכל הבנות רוצות להגיע אליו.
אני אישית לא משתמשת באיפור
יש אידיאל יופי מסוים שכל הבנות רוצות להגיע אליו.
אני אישית לא משתמשת באיפור
שואל השאלה:
כן אבל למה לנסות להגיע אליו לפני שמגיעים לאופי ולפנימיות האידאלית?
כן אבל למה לנסות להגיע אליו לפני שמגיעים לאופי ולפנימיות האידאלית?
^אופי לא רואים מיד
יופי רואים ישר, הם רוצות להרגיש טוב בגוף שלהן ולפעמים זה עושה בדיוק הפוך
יופי רואים ישר, הם רוצות להרגיש טוב בגוף שלהן ולפעמים זה עושה בדיוק הפוך
שואל השאלה:
לפי הפרופיל שלך את נשמעת כמו מישהי שמאמינה במדע, לפי המחקרים ובעיקר הסקרים 86%~ מהנשים מתלבשות ביומיום בשביל עצמן ולא בשביל אחרים.
לפי הפרופיל שלך את נשמעת כמו מישהי שמאמינה במדע, לפי המחקרים ובעיקר הסקרים 86%~ מהנשים מתלבשות ביומיום בשביל עצמן ולא בשביל אחרים.
יופי מעיד על טיפוח ועל השקעה בעצמך
אנונימית
^^א.ישראל
הגיוני הם רוצות להראות יפה
אני לא מבינה מה הבעיה פה?
הגיוני הם רוצות להראות יפה
אני לא מבינה מה הבעיה פה?
שואל השאלה:
2^ לא מבקר על להראות יפה, זה טבעי לרצות את זה.
אני מדבר על איך נשים אומרות שאופי יותר חשוב מיופי אבל בדרך כלל נשים משקיעות יותר ביופי מאשר באופי...
זה כמו מישהו שהוא יגיד שהוא רוצה אישה עם אופי ושזה יותר חשוב אבל הוא ינסה להזרים רק דוגמניות...
2^ לא מבקר על להראות יפה, זה טבעי לרצות את זה.
אני מדבר על איך נשים אומרות שאופי יותר חשוב מיופי אבל בדרך כלל נשים משקיעות יותר ביופי מאשר באופי...
זה כמו מישהו שהוא יגיד שהוא רוצה אישה עם אופי ושזה יותר חשוב אבל הוא ינסה להזרים רק דוגמניות...
שואל השאלה:
2^ אם ככה אתה מנסה לעזור לאנשים בהצלחה בזוגיות שלך.
2^ אם ככה אתה מנסה לעזור לאנשים בהצלחה בזוגיות שלך.
אתה פשוט בן אדם שטחי ואפשר לראות את זה מהתשובות שלך
אנונימית
שואל השאלה:
^תסבירי לי מה לא בסדר
^תסבירי לי מה לא בסדר
שאתה חושב שאי אפשר שיהיה לך אכפת גם מאופי וגם ממראה ומדובר בדברים סותרים.
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנת אותי, ברור ששניהם חשובים.
אבל להגיד שאחד עדיף על השני ולהשקיע בשני יותר מהראשון זאת צביעות.
לא הבנת אותי, ברור ששניהם חשובים.
אבל להגיד שאחד עדיף על השני ולהשקיע בשני יותר מהראשון זאת צביעות.
ולמה אתה מרגיש ככה.
אנונימית
שואל השאלה:
כי נשים משקיעות פי אלף יותר על מוצרי טיפוח ובגדים מאשר על האופי אבל הן טוענות שהאופי יותר חשוב.
כי נשים משקיעות פי אלף יותר על מוצרי טיפוח ובגדים מאשר על האופי אבל הן טוענות שהאופי יותר חשוב.
לא כולן
אנונימית
שואל השאלה:
זה מה שקורה בדרך כלל, על הדעות של הנשים לאופי את יכולה להתווכח אבל על הנתונים של כמה אישה ממוצעת מוציאה בחודש על איפור, ביגוד וכו את לא יכולה להתווכח.
זה מה שקורה בדרך כלל, על הדעות של הנשים לאופי את יכולה להתווכח אבל על הנתונים של כמה אישה ממוצעת מוציאה בחודש על איפור, ביגוד וכו את לא יכולה להתווכח.
ולמה אתה חושב שמוציאים כזה סכום? זה כי שופטים אותך אם לא
אז למי אכפת יותר ממראה מאשר מאופי?
גם כמו שאמרו יופי רואים, אופי לרוב לא
אז למי אכפת יותר ממראה מאשר מאופי?
גם כמו שאמרו יופי רואים, אופי לרוב לא
אנונימית
שואל השאלה:
^בניגוד למה שגברים טוענים לפי הסקרים רוב נשים בעצמן טוענות שהלבוש זה בשביל עצמן ולא בשביל אף אחד אחר.
ואני בטוח שאף גבר אומר לאישה "וואי לא עשית צפורניים ה' ישמור"
אופי רואים אם מכירים.
^בניגוד למה שגברים טוענים לפי הסקרים רוב נשים בעצמן טוענות שהלבוש זה בשביל עצמן ולא בשביל אף אחד אחר.
ואני בטוח שאף גבר אומר לאישה "וואי לא עשית צפורניים ה' ישמור"
אופי רואים אם מכירים.
שואל השאלה:
אגב נשים בממוצע שמות בסך הכל בין 950 ל1,800 שח בחודש על איפור, מניקור פדיקור, עיצוב שיער, מוצרי טיפוח וגבות.
אין מצב שעל האופי הן משקיעות יותר
אגב נשים בממוצע שמות בסך הכל בין 950 ל1,800 שח בחודש על איפור, מניקור פדיקור, עיצוב שיער, מוצרי טיפוח וגבות.
אין מצב שעל האופי הן משקיעות יותר
איך משקיעים באופי יותר?
כי זה מה שעולה איפור??
וגם תסביר מה זה להשקיע באופי
וגם תסביר מה זה להשקיע באופי
אנונימית
^^אתה הסקת שאני מדברת רק על גברים, אני מדברת באופן כללי
אנונימית
שואל השאלה:
^3 מנסים להיות בנאדם יותר טוב,יותר נחמד, יותר אדיב, סבלני, יש אינסוף דברים שאפשר וכדאי לשפר.
^3 מנסים להיות בנאדם יותר טוב,יותר נחמד, יותר אדיב, סבלני, יש אינסוף דברים שאפשר וכדאי לשפר.
שואל השאלה:
3^ זה לא האיפור זה כל מה שנשים מוציאות בערך כדי להראות יותר טוב
3^ זה לא האיפור זה כל מה שנשים מוציאות בערך כדי להראות יותר טוב
אני אישית לא לובשת איפור אבל בנות שכן יכולות לעשות את זה מכל מיני סיבות כמו חוסר ביטחון
ויכול להיות שזה בגלל שהרבה בנות עושות את זה ואז בנות שלא שמות מרגישות קצת "פחות יפות" אז גם הן שמות
ויכול להיות שזה בגלל שהרבה בנות עושות את זה ואז בנות שלא שמות מרגישות קצת "פחות יפות" אז גם הן שמות
שואל השאלה:
שאלה מתה
שאלה מתה
מזל
באותו הנושא: