8 תשובות
מהתחלה לא צריך לשים איפור וזה נטו כדי לעלות את הביטחון
אנונימי
אף אחד לא מצפה ממכן לשים את זה, פשוט תשימו אם אתן רוצות ובנים לא יכולים לשים את זה.
שואל השאלה:
למה בנים לא יכולים לשים את זה?
אני לא מצפה מאף אחת לשים את זה ואני לא חושב שאף אחת צריכה לשים את זה אלא אם כן היא רוצה. אני לא רוצה לשים איפור אז אני לא שם.
כי את בת תפסיקי לנסות להיות פימנסטית בת צריכה להיות מטופחת ובן גם אבל לא באותה רמה של בנות, בנים גם עובדים על הגוף שלהם בחדר כושר
איפור זה מזה לא כדי להעלות את הביטחון^^^^^
אני פחות אוהב נעלי עקב אז אני לא לובש אותם
כנל עם לק אני לא אוהב לק אז כנל
וגם איפור אני חושב שאני יפה ככה בלי איפור
ולדעתי ככה אצל כל הגברים פשוט הם פחות אוהבים את זה ולא מתחברים לזה ובנות אוהבות את זה יותר
זאת הרגשה וקשה נורא להסביר למה
זה מיותר ל2 המינים