12 תשובות
גיל ממש צעיר לדעתי, פחות. אבל מה שעושה להן טוב
שיעשו מה שהן רוצות,אם הן מרגישות חסרות ביטחון ואיפור עוזר להן שיתאפרו
האמת היא שאני אישית לא רואה בזה כבעיה, אלא אם הן חושבות שהן לא יכולות בלי זה ואז זה כן הופך לבעייתי, אבל אם לא אני לא חושבת שזה מזיק
אבל כע אפשר לחכות עם זה חח פשוט אני לא מבינה את הבעיה

וואו תודה על המינוסים ועל איך שממש הסברתם לי את הבעיה במקום סתם מינוס :) יאיי 3>
כן כי להסתיר את עצמך בפילטרים ושקרים זה מה שירפא את חוסר הביטחון

לשאלה: לא
מסכימה.
מסכימה אבל אני שמה רק מסקרה.. זה נחשב?
מסכימה זה מרגיש כאילו הן מנסות להתבגר מהר מידי או לחקות בנות בוגרות יותר במחשבה שככה הן צריכות להיות, שלא לדבר על הרגישות של העור בגיל הזה למוצרי האיפור
מה אכפת לך מה בנות אחרות עושות, תתעסקי בעצמך
אנונימית
שואל השאלה:
^זה פשוט מעציב אותי שהן הורסות את הילדות שלהן
אנונימית
^למה לדעתך זה הורס את הילדות?
איפור זה פתטי ועלוב זאת עובדה, את מתביישת בעצמך ולא אוהבת את עצמך אחרת לא היית שמה איפור. "זה מדגיש את הצדדים החזקים שבי" "זה מדגיש יופי שקיים" כן מה שעוזר לך להירדם בלילה עם עצמך. מי שגאה בעצמה ואוהבת את עצמה לא תלך עם שקרים על הפנים אלא תלך עם עצמה האמיתית

לשאלה: כן