10 תשובות
אבל כן רואים בלי חזייה
שואל השאלה:
אבל כן רואים כשעומד ואף אחד לא אומר על זה כלום
אנונימית
רואים יקרה
בשביל שלא יברח לך
אל תשימי למי אכפת
פטריארכיה
בשביל תמיכה לחזה, לא כולן צריכות, אבל יש כאלה שכן
ומי שלא צריכה זה בגלל שזה מה שמנורמל בימנו
כי הבעיה בתכלס זה הפיטמה
נירמלו את זה כי במקור זה משש לא להסתרת הפטמות,אלא להרמת חזה נפול. נשים(אני מניחה) לא אהבו את זה שהחזה שלהן נפול אחרי הלידה ורצו שהוא יראה כמו שהוא היה לפני
אני לא מבין על מה אתן תוקפות, את רק אמרת שלא רואים ואני אומר שלפעמים כן. אני לא מדבר על בנים כי כן גם אצלנו רואים. מה לעשות שזאת הנורמה החברתית ולצערי יקח יותר מבן אדם אחד כדי לשנות את זה
אל תשימי אז את לא חייבת
התחברות ל