4 תשובות
אני חושב שנשים מאוד מתביישות בפטמות שלהן ומסתירות אותו במרחב הציבורי כי ככה נהוג בתרבות המערבית
אבל למעשה יש המון תרבויות שזה בכלל לא נהוג והן לא מסתירות
זה ממש תלוי בתרבות ובפרספקטיבה שלך ואיפה נולדת
אסלאם עליקום כאן מובינה
נכון כשהייתי בפריז ראיתי מלא בנות בלי חזייה
אסלאם עליקום כאן מובינה
כי אין להם את ההורמון שמגדיל את החזה
החיים שלהם כל כך קלים יא אללה
כי אין לנו חזה גדול ובולט?
למרות שיש גברים שכן צריכים לשים (אורן להב)