13 תשובות
לדעתי לא, זו בחירה שלך בלבד.
לא
רק אם באלך
מה שנוח לך.. לרוב חזייה היא לא נוחה אז בבית לא לובשים
אבל את יכולה ללבוש
את בוחרת מתי לשים
אני כן שמה
זה הבית שלך מה שאת רוצה
לא חובה.
אנונימית
ממש לא
בחירה שלך. אני לא מרגישה בנוח להיות בלי בבית.
לי לא נוח בלי
לא צריך לשים חזייה בשום מקום.
בחירה שלך.. לי לא נוח בלי
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לעונים ❤
אנונימית