30 תשובות
אני בעד
זה לא איבר מיני אצל גברים
גם אישה לא "צריכה" פעם אחרונה שבדקתי
עניין של מראות
כי גברים אחרים אוהבים להסתכל על זה
שואל השאלה:
גם אצל נשים לא ^^^
מין זה פות וזין וזהו
אנונימית
כי ציצי אצלהם זה לא איבר מין שמוציא חלב
תעני לי את, את נמשכת לגברים עם man boobs?
חוץ מזה אישה לא צריכה לשים חזייה, נשים בוחרות לשים, ויש כאלו שבוחרות לא לשים
^lali li ביולוגית גם אצל הנשים זה לא איבר מיני. זו פשוט תפיסה חברתית
אף אחד עם חזה בולט לא צריך לשים חזייה :)
ככה תתמודדי
כי גברים מפגרים וחושבים שהם יכולים לדכא נשים
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה קשור לחלב? אם אני לא מניקה כרגע אני לא צריכה לשים חזייה?
אנונימית
כי לא אכפת להם שיראו להם את הפטמה אף אחד לא אוסר על נשים ללכת עם חזייה זאת בחירה של כל אחת
גם אישה לא צריכה אבל אצל נשים הפכו את החזה לאיבר מיני
{;
^לדכא נשים? מי אי פעם קבע שאישה חייבת לשים חזייה?
השנאת גברים בשם קידום האישה פשוט מביכה
אם אתה לא מודעת להיסטוריה פליז תשמרי על הפה שלך סגור
באמת בתור אישה לכי תהיי סימפ של איזה גבר ונתקי אותי
מקווה שהוא בחר בך יפה שלי
אנונימית
עצם זה שהפכו ציצי למיני ושצריך להסתיר אותו זה דיכוי כמו מאות הדברים שהם עשו
אז יאללה
אנונימית
סקסואליזציה - זה מה שקרה והזכרים עשו את זה לחזה הנשי - לא הנשים
וזה כלי לשליטה ודיכוי
אם אני מורידה חולצה אני מסתכנת בכמה וכמה סעיפים בחוק
אם גבר מוריד חולצה זה הכי נורמלי נכון?
*כלי לשליטה ודיכוי*
תודה לך חיים שלי אני מאוהבת בך ^
אנונימית
שואל השאלה:
^ אני גם
אנונימית
מה את מנסה להגיד?
אף אישה לא חייבת לשים חזייה את יודעת? זה פשוט יותר נוח....
מבחינת הליכות וכאבי גב
מה קשור היא לא מדברת על זה
היא מדברת בכללי על חולצה או חזייה כשאת בלי חולצה
רואים שלא הבנת כלום
אנונימית
יעני למה לא ללכת טופ לס?
אני בעד
אנונימי
כי זה לא איבר מושך כמו אצל נשים ולא מוגדר איבר מיני

נשים לא נמשכות לזה

לא עבד לך..
אנונימי
אני אוהב למשש את הציצים של חברים שלי, ממש לא צריך להגביל את זה
זה השאלה הכי מפגרת שראיתי בחיי אני בוכה
^^^היי אני כן נמשכת לזה, אז כל הגברים השמנים צריכים לשים חזיה כי אני לא יכולה לשלוט בעצמי לידם
אנונימית