7 תשובות
לא את יצאת ממש בסדר
לא היא סתם ריגשי
הייתי יכולה לנסח את זה שהיא תבין יותר טוב אבל בעיקרון לא
לא היא צריכה לנשום עמוק
בכלל לא, אולי היא פשוט עצבנית בכללי
תני לה להרגע ותשלחי הודעה לדעתי
תני לה להרגע ותשלחי הודעה לדעתי
היא ילדותית שצריכה להתבגר, אולי כן יכולת להסביר יותר טוב ולהגיד שכואב לך הראש אז פחות מתאים כדי שהיא לא תחשוב שזה בגללה אבל עדיין היא מגיבה לא סבבה.
ביצ'
שתקפוץ
שתקפוץ
באותו הנושא: