4 תשובות
כן
אנונימית
שואל השאלה:
^^ מה כן מה אני אשמה שהיא ניתקה לי
^^ מה כן מה אני אשמה שהיא ניתקה לי
אנונימית
יכול להיות שהיא ניתקה לך לשנייה כי היא הייתה. איכה לטפל במשהו ואז שהיא רצתה להמשיך לדבר איתך דחית את זה אז השיחה ביניכן נגמרה אז זה לגיטימי שהיא תתעצבן קצת אבל לא עכשיו ריב ענקי
אנונימית
לפי דעתי לא
באותו הנושא: