9 תשובות
מראה טבעי זה יפה ואקנה לא אומר שאת מכוערת
היא צריכה להבין שזה שאתן חברות לא אומר שאתן חייבות להראות אותו דבר ואקנה זה הורמונלי וגם כן לא מבינה אותה אין לה זכות לדבר אלייך ככה זה לא צורה תגידי לה שתפסיק להתעסק בך ותתחיל להתעסק בעצמה
אחות נפגעתי בשבילך וזה לא בגלל שזה מעליב.
נפגעתי בשבילך כי כשאמרת שחברה שלך עשתה לך שיחה הייתי בטוחה שדיברתן על הקשר שלכן, קשה לי לקבל את זה שהיא אשכרה עשתה לך שיחה בגלל האקנה שלך או הגבות שלך, מבחינתי היא אחת המביכות ולא הייתי נשארת חברה שלה
נפגעתי בשבילך כי כשאמרת שחברה שלך עשתה לך שיחה הייתי בטוחה שדיברתן על הקשר שלכן, קשה לי לקבל את זה שהיא אשכרה עשתה לך שיחה בגלל האקנה שלך או הגבות שלך, מבחינתי היא אחת המביכות ולא הייתי נשארת חברה שלה
שואל השאלה:
ברור שאני לא מכוערת אבל זה כן נותן מראה שאני מוזנחת כזאת אבל אין לי מה לעשות עם זה
ברור שאני לא מכוערת אבל זה כן נותן מראה שאני מוזנחת כזאת אבל אין לי מה לעשות עם זה
אנונימית
זה לא נותן מראה שאת מוזנחת למי אין אקנה בגיל הזה
שואל השאלה:
^^^יש לי לבכות ואני באמצע בית ספר אוף אני באמת נפגעתי
^^^יש לי לבכות ואני באמצע בית ספר אוף אני באמת נפגעתי
אנונימית
למה היא חושבת שהיא יכולה להתערב באיך שאת מתאפרת או מתלבשת? תגידי לה שזה לא עניינה.
את לא מוזנחת אקנה זה נורמלי לגמרי וזה יעבור עם הזמן אקנה לא מגדיר את היופי שלך אחות
שואל השאלה:
כי היא כאילו חברה שלי והיא באה בגישה טובה באמת אני מבינה אותה זה הגיוני שהיא תעיר לי פה ושם ותנסה ל"עזור" לי אבל יש לי סיבות מוצדקות לכל הדברים האלה והיא כאילו לא מבינה אותם
כי היא כאילו חברה שלי והיא באה בגישה טובה באמת אני מבינה אותה זה הגיוני שהיא תעיר לי פה ושם ותנסה ל"עזור" לי אבל יש לי סיבות מוצדקות לכל הדברים האלה והיא כאילו לא מבינה אותם
אנונימית
באותו הנושא: