5 תשובות
אל תחשבי על זה יותר מידי תעסיקי את עצמך בדברים אחרים בנתיים
אם היא תרצה היא תשלח משהו אם היא אמרה את זה סתם בתור סיום לשיחה אז זה גם בסדר
שואל השאלה:
להיות פעילה כרגיל פשוט?
אנונימית
שואל השאלה:
כי אז היא תחשוב שלא אכפת לי ממנה ושלמה לא שלחתי לה הודעה
אנונימית
אני לא חושב שזה מה שהיא תחשוב, היא אמרה שתחזור אליך ואם היא לא אז כנראה שכמו שאמרתי, או שהיא אמרה את זה כסיומת שיחה או שהיא שחכה בכל מקרה זה לא ייפול עליך.
ואת חושבת על זה יותר מידי, תרפי זה משמעותי כל כך רק בעניים שלך