5 תשובות
לדעתי תאכלי מתי שאת רעבה. לא יודע כמה קלוריות כל דבר יוצא אבל דייסת שיבולת שועל, שייק, וחביתה הם רעיונות די מהירים לארוחת בוקר.
ידוע שסלט הוא דל קלוריות. תמיד אפשר לאכול את זה.
ידוע שסלט הוא דל קלוריות. תמיד אפשר לאכול את זה.
אם המטרה שלך היא לרדת במשקל אז תחכי לצהריים אלא אם כן את רעבה
סלט איי גאס
2 ביצים 140 קלוריות
קצת קוטג'/גבינה לבנה
אולי פרוסת גבינה צהובה
קצת קוטג'/גבינה לבנה
אולי פרוסת גבינה צהובה
חרא בלבן
אנונימי
באותו הנושא: